Ő

Ő

Cím, cím... Mi legyen a cím?

2020. július 10. - KiülökADombtetőre

Kicsit izgulok. :)

Férfi vagyok. Életem közepén járhatok. (Remélem!) Nagyon szerencsésnek és elégedettnek mondhatom magam.
Rengeteg célom van és minden nappal kicsit közelebb kerülök a megvalósításukhoz.
Nagyon szeretem kicsi szubjektív világomat és folyamatosan dolgozom rajta, hogy minél harmonikusabb kapcsolatban legyen a nagyvilággal.
Sok mindent látok. Azt hiszem többet, mint a nagy átlag. De nem eleget. Többet szeretnék. 
Nekem mindenki furcsa. Bár lehet, hogy akkor én vagyok inkább furcsa. Ez még nem eldöntött. :)
Próbálok szinte mindig készen állni. Bármire. Nem akarok lemaradni semmiről. Főleg róla.
Őt még nem találtam meg. De most már azért remélem, hogy hamarosan ez is megtörténik.
Miatta kezdtem írni...

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyo.blog.hu/api/trackback/id/tr8515994290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása